piątek, 8 lutego 2013

MODELS STREET STYLE...

 

Witajcie kochane,
Zima ładnie się z Nami żegna..ale to już ostatki, kto jeździ na nartach itp niech wykorzysta ostatnią szansę :) 

 
Ja wczoraj nie mogłam się wydostać z domu, łopata do odśnieżania szła w ruch. A tak z ciekawości ile zjadłyście wczoraj pączków?? ;)
Dziś inspiracje modelkami...nie tylko na wybiegu są piękne i  wystylizowane, na co dzień również zachwycają...
Zapraszamy :*
                                                    M&M






























3 komentarze:

  1. strasznie chcialabym te spodnie moro a nigdzie juz nie moge znalezc;/

    ani jednego nie zjadłam ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, na allegro może znajdziesz :)
      Ja niestety też nie zjadłam żadnego pączka, bo nie wychodziłam z domu...:( ale wyjdzie mi to na dobre :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Kiss :* M&M

Thank you for all comments :*
Kiss :*