sobota, 12 stycznia 2013

LOVE CLOTHING



 Cześć Dziewczyny!

Ostatnio pisałyśmy o trendach na najbliższy sezon,  dzisiaj przedstawiamy Wam pierwszą kolekcję, która wpadła nam w oko!
Wybrałyśmy kilka propozycji brytyjskiej marki LOVE CLOTHING, znajdziecie w niej zarówno ciekawe sukienki jak i motywy militarne, nam bardzo podoba się między innymi stylizacja z ultra krótkimi szortami, ale żeby w takie wskoczyć, trzeba jeszcze popracować nad formą:)
Jak to zwykle bywa, rzeczy te raczej ciężko znaleźć w naszym pięknym kraju, ale warto zaglądnąć na ich stronę internetową, gdzie można się zaopatrzyć w ich ciuchy: www.loveclothing.com

                                                                  M&M












3 komentarze:

  1. kurczde, do mnie jakos to wszystko nie przemawia. takie niepoukladane sa te zdjecia :) a parka moro jest b.dziwna :P

    bedzie mi milo jesli mnie odwiedzisz i spodoba ci sie u mnie i rowniez mnie zaobserwujesz :P pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niepoukladane, bo stanie niedyspozycji wrzucałam jak popadnie, nastepnym razem postaram się poprawić:)
      mnie sie kolekcja podoba, bo jest dosyc różnorodna i może każdy coś znaleźć dla siebie, choć to moro rzeczywiście jakieś takie dziwne:))) pozdrawiam i klikam do Ciebie:*

      Usuń
  2. spódnica na pierwszym zdjęciu jest świetna ! ♥ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Kiss :* M&M

Thank you for all comments :*
Kiss :*