wtorek, 16 lipca 2013

Fit Fit Fit





Witajcie kochane,
Już minęły dwa tygodnie od mojego ślubu i w miarę powoli wszystko ogarniam :) przepraszam za moją nie obecność na blogu, miałam urwanie głowy związane z przeprowadzką.

 Już nie długo spotkamy się z Monią i po focimy dla Was :):) Jak wiecie uwielbiam fitness, siłownie..więc dziś kilka ciuchowych inspiracji na siłownie i nie tylko. Ja dziś rano siłkę zaliczyłam, wczoraj fitnesik, oj brakowało mi tego :)  Karnecik kupiony, więc działamy.A wy, uprawiacie jakiś sport?? Słuchajcie Ryan'a WORK THAT ASSSSS !!!!!!! :))))

Buziaki :*                                               M&M


























4 komentarze:

  1. marzy mi sie kilka cudeniek z tego zestawu , i za barzo uwielbiam słodkie zeby miec tak chuzienki brzucvh;p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne motywatory <3 aż chce się ćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecia :D
    Muszę zacząć biegać !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. różowe nike :D eh super aż chce się w nich biegać ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Kiss :* M&M

Thank you for all comments :*
Kiss :*