poniedziałek, 5 listopada 2012

Make up inspiration...



 Niedługo jesteśmy zaproszone na wesele, powoli zaczynamy już obmyślać stylizacje,choć ja jeszcze jestem w fazie poszukiwań sukienki, powoli rozglądam się za inspiracjami do makijażu i fryzury.
Dziś wrzucam kilka zdjęć, jakie ostatnio znalazłam, i które mam nadzieję pomogą mi stworzyć jakiś fajny make up!



We are invited to the wedding soon, so slowly begin to devise outfits , but I'm still in exploration stage dresses, slowly looking around for inspiration for makeup and hairstyles.

Now throw in a few pictures that I found recently, and which I hope will help me to create some nice make up!




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Kiss :* M&M

Thank you for all comments :*
Kiss :*