piątek, 12 października 2012

Dobra jakość w dobrej cenie, czyli torebki Carpisa...



Pod koniec wakacji, byłam na standardowych spożywczych zakupach w jednym z centrów handlowych, no i jak to zwykle bywa nie zamierzałam zaglądać gdzie indziej niż na półki w hipermarkecie, ale postanowiłam, że skoro już jestem no to przecież wypada przynajmniej spojrzeć co nowego na sklepowych wystawach :) I tak zupełnie przypadkiem rzucił mi się w oczy sklep z torebkami Carpisa, chyba był tam od niedawna, bo wcześniej w ogóle nie zwróciłam na niego uwagi. Już na wystawie zakochałam się w jednej torebce, później okazało się, że oczywiście jest minus 50% zniżki, no i jak tu nie skorzystać..:) Choć należę do osób, które dość rozważnie robią zakupy ( wchodziłam do sklepu 2 razy, a przemykałam przed wystawą chyba pięć:) w końcu kupiłam tą torebkę.
 Nie wiem jak Wy, ale ja nie znałam tej marki, i jakie moje zdziwienie było jak na następny dzień oglądałam z mężem ( naprawdę nie pod przymusem:) słynne Gran Derbi, czyli mecz między Barceloną a Realem Madryt ( czyli coś co jest dla facetów tym, czym jest dla nas nowa kolekcja Chanel:) i zobaczyłam reklamę Carpisy! Poszukałam wiec z ciekawości informacji, i dowiedziałam się, że jest włoska marka (okey tyle to wiedziałam:), istniejąca od 2001 roku, co ciekawe wprowadzają cotygodniowe propozycje produktów i mają krótkie linie, co zapewnia, unikatowość produktów.
 Carpisa produkuje nie tylko torebki, ale też teczki, walizki i dodatki zarówno damskie jak i męskie. W Polsce nie są tak dobrze dostępne, bo z tego co widziałam narazie są tylko trzy sklepy w Warszawie , we Wrocławiu i w naszym Krakowie, ale z jednej strony to też zaleta, bo nie można ich dostać za każdym rogiem. Ja choć mam narazie tylko jedną torebkę to jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania ,dlatego też postanowiłam napisać o Carpisie, ponieważ jest niewiele firm, które proponują tak dobrej jakości produkty w tak fajnych cenach . Moją torebkę kupiłam przecenioną ze 160zł na 85 zł , i nawet ta wyjściowa cena nie wydaje mi się wygórowana w porównaniu z innymi sklepami.
 Poniżej kilka propozycji od Carpisa na jesień / zima 2012/13.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
At the end of the holiday, I was at a standard grocery shopping in one of the shopping centers, and, as it usually is not going to look anywhere else than on the shelf in the supermarket, but I decided that since I'm already it's well-falls at least look at what's on store shows :) And so, quite accidentally threw my eye bags Carpisa shop unless he was there recently, because I already do not I paid attention to him. Already at the shopwindow fell in love with a bag, later found out that  is obviously minus 50% discount of, and  how not to take advantage of .. :) Though I belong to people who quite carefully  (walked to the shop 2 times, and sneaking I think before the shopwindow :)  Finally I bought this bag.
 I do not know about you, but I do not know the brand, and what was my surprise the next day as I watched with my husband (not really under duress :) famous Gran Derbi, the match between Barcelona and Real Madrid (that is, something that is for the guys that what is for us a new collection of Chanel :) and I saw an ad Carpisy! So out of curiosity I looked for information, and found out that it is an Italian brand (okay so I knew :), existing since 2001, which offers a weekly bring interesting products and have short lines, which ensures the uniqueness of products.
 Carpisa produces not only handbags, but also briefcases, suitcases and accessories for both women and men. In Poland, they are not as easily accessible, because from what I've seen far there are only three shops in Warsaw, Wrocław and our Krakow, but on the one hand is also an advantage, because you can not get them around every corner. So far though I have only one bag, I'm very pleased with the build quality, which is why I decided to write about Carpisie, because there are few companies that offer such good quality products at such a nice price. I bought my purse discounted from 160 to 85 zł, and even the output price does not seem exorbitant when compared with other shops.

Here are some suggestions from Carpisa the autumn / winter 2012/13.







179zł


139zł


179,90 zł




169,90zł






99,90zł


A tutaj moja torebka:)











5 komentarzy:

  1. Moniu, a pokaż torebkę, którą Ty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja torebka jest na końcu posta, może kiedyś pojawi się w jakiejś stylizacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Greetings! Very helpful advice in this particular poѕt!
    It's the little changes that make the biggest changes. Many thanks for sharing!

    My site :: New Bingo Sites

    OdpowiedzUsuń
  4. Now, let them dry under the fan, in a cool dark room.

    For example, paintings featuring food and dishes are usually hung in
    a kitchen, while paintings of books are hung in an
    office, library or study. The problem is, you cannot see everything they're doing.

    Here is my web blog; quat dien

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Kiss :* M&M

Thank you for all comments :*
Kiss :*