wtorek, 23 października 2012

So happy...




  Jakiś czas temu perfumerie Douglas ogłosiły konkurs, w którym mieli wyłonić 60 testerek, które będą mogły wypróbować na własnej skórze zapachowe nowości, które tej jesieni weszły do sprzedaży.
Zadaniem konkursowym, było wysłanie recenzji dowolnego zapachu, nie zastanawiając się długo zabrałam się do opisania mojego ukochanego zapachu YSL Elle. Recenzję wysłałam i prawdę mówiąc nie liczyłam na wiele, kilka razy brałam udział w różnych konkursach i jak to zwykle bywa bez happy endu.

Jakie było moje zaskoczenie, kiedy sprawdzając maile wyskoczyła mi wiadomość z informacją, że zostałam testerką Douglasa, niech świadczy fakt, że do końca myślałam, że to jednak jakaś pomyłka!:) No, ale, żeby nie było, na wszelki wypadek odpisałam podając grzecznie dane do przesyłki!
I tak oto dzisiaj uroczy kurier wręczył mi pachnącą paczkę, w której znajdowały się pięknie zapakowane dwa rodzaje wód perfumowanych o pojemności 50 ml.
Dostałam do testowania zapach Roberto Cavalli i Marc Jacobs DOT, pierwsze wrażenia i odczucia już mam, ale chcę trochę w nich  "pochodzić" i przetestować je w różnych warunkach.
Perfumeriom Douglas chciałam serdecznie podziękować za tą możliwość i przy okazji podkreślić jak wszystko zostało dobrze zorganizowane i błyskawicznie wysłane!
A Was Dziewczyny zachęcam do brania udziału w konkursach( nie wiem dokładnie, ale chyba będzie kolejna edycja tego konkursu) i nie poddawania się, bo jestem dowodem na to, że czasem naprawdę się udaję, i dosłownie jak z nieba spadają dwa piękne flakony kobiecych perfum:) 

A tutaj w euforii zrobiłam kilka ujęć! Wybaczcie, może nie są najlepsze, ale nie mogłam już  doczekać się zapoznania z nowymi gwiazdami mojej kosmetyczki:)


Some time ago, Douglas perfumeries announced a contest...

The purpose of the competition was to send a review of any smell, it took a long time wondering to describe the smell of my beloved YSL Elle. Review sent and frankly not counting on a lot, a few times I took part in various competitions and as usual no happy ending.


What was my surprise when checking emails jumped out a message telling me that I was winner, can be proved by the fact that by the end I thought that this was a mistake :) No, but that was not, in any case politely wrote back stating data for shipment!

And so today, lovely smelling courier handed me the package, which contained a beautifully packaged two types of perfumed water with a capacity of 50 ml.
I got to test the smell of Roberto Cavalli and Marc Jacobs DOT, first impressions and feelings I've got, but I want some of them "come" and test them under different conditions.
I wanted to thank  Douglas  for this opportunity and the opportunity to underline how everything was well organized and quickly shipped!

  Girls, I  invite you to take part in competitions (I do not know exactly, but I think there will be another edition of this contest), and not to give up, because I am proof that sometimes it falling from the sky as two beautiful women's perfume bottles :)

And here in the euphoria did a few shots! Excuse me, maybe not the best, but I could not wait to try the new stars :)














1 komentarz:

  1. ارقام شركات تنظيف
    عميانا الكريم اذا ظهر علي جدار منزلك وظهرت فيه أي علامة تدل على وجود تسرب في مواسير المياه فلا داعي ان تتصل علي علي ارقام شركات للخدمات المنزلية توفر لك الخدمة للاصلاح في كذلك والميزة هي خدمات ممتازه.
    رش المبيدات
    من خدماتنا تقديم إجابات جذرية لانتشار الحشرات في البيت مها كان نوعها شركات رش المبيدات تقدم لك حلا هو الأفضل للقضاء على الحشرات نهائيا دون الخروج من البيت ودون حدوث أي ضرر على أشخاص أسرتك حيث أن جميع المواد المستخدمة من قبل خدمة ارقام شركات مكافحة الحشرات البيت مصرح بها من قبل وزارة الصحةتملك خدمة شركتنا بالإتقان السرعة واستخدام أجدد المبيدات.
    ترميمات وصيانه
    خدمة متميزة نقدمها لك حال حدوث أي خلل في منزلك سواء كان داخليا أو خارجيا لا تحتار في إلتماس لاصلاح الاعطال إذا وجدت فتحات في واحدة من جدران البيت أو لأي عوامل أخرى تستدعي ارقام شركات الترميم ارقام شركات كشف تسربات المياه إن صيانة وإصلاح تقدم حلولا جذرية بعيدة عن الإجابات التقليدية المؤقتة وتقوم بجميع أشكال الترميم بأقل التكليفات.
    تمتاز مؤسسة تطهير بخبرة طويلة في ذلك الميدان، ويتوفر لدي الخدمة الأيدي العاملة والآلات المناسبة لتقديم هذه الخدمة بشكل كامل وخدمة مميزة
    ارقام شركات نقل العفش
    تابعنا على موقعنا على الويب
    www.ارقام-شركات.com
    تابع ايضا ارقام شركات اخري
    البيت العصري

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Kiss :* M&M

Thank you for all comments :*
Kiss :*