sobota, 29 września 2012

Okazyjnie..



  Nie wiem jak Wy, ale ja zazwyczaj kiedy wybieram się na zakupy i wiem co mniej więcej chcę kupić, to nie mogę takiej rzeczy za żadne skarby znaleźć!!! A jak nic nie planuję, idę ulicą, albo na chwilę wpadam do centrum handlowego, żeby kupić podstawowe zakupy, nagle przede mną ukazują się rzeczy, których dawno szukałam, albo po prostu tak mi się podobają, że muszę je mieć!!!
 Dzisiaj nastał taki wspaniały dzień!!:)
Stałam się szczęśliwą posiadaczką botków Mohito, które dodatkowo kupiłam przecenione ze 160zł na całe 41zł plus mogłam jeszcze dobrać naszyjnik za 1 zł!!!Panie Boże pobłogosław Outlety:)))



 To buciki:



 

A to naszyjnik:




  Jeszcze zdobycz dla Szymka( mojego synka:), DZIĘKUJEMY BABCIU:)


1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie komentarze :)
Kiss :* M&M

Thank you for all comments :*
Kiss :*